Dijana Drmać, dipl.iur., tajnik Ministarstva

  • Kabinet ministra
Dijana Drmać, dipl.iur., tajnik Ministarstva

Kontakt podaci

Adresa Telefonski brojevi Fax E-mail
Ul. Hrvatske mladeži bb 88 000 Mostar 036/445-905 036/445-906 drmac.dijana@mpsv-hnz-k.ba
Opis poslova:

U Kabinetu Ministarstva kao temeljnoj ustrojbenoj jedinici obavljaju se upravno-nadzorni, normativni, kadrovski, financijsko-računovodstveni, stručni i administrativni poslove za potrebe Ministarstva a posebice:
-poslovi usklađivanja rada uprava i upravnih organizacija u sastavu Ministarstva i temeljnih ustrojstvenih jedinica; upute za rad u svezi s ostvarivanjem Plana rada; poduzimaju mjere za osiguranje učinkovitosti u radu; koordinira i sudjeluje u izradi prednacrta, nacrta i prijedloga zakona, drugih propisa i općih akata; vođenje personalne evidencije uposlenika; izrada rješenja koja se odnose na prava, dužnosti i odgovornosti državnih službenika i namještenika; poslovi javnih nabava i ograničenih prikupljanja ponuda; izrade godišnjeg plana nabava i evidencije godišnjih nabava; nadzire rad državnih službenika i namještenika; skrbi o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad kao i opremanju prostora Ministarstva; o voznom parku i korištenju vozila; organizira prijevoz dužnosnika i službenika Ministarstva; mjesečna izvješća o utrošenim sredstvima po svim pozicijama Proračuna i mjestu nastajanja; izrađuje kvartalne i unutar kvartalne mjesečne financijske planove sukladno odobrenim sredstvima za fiskalnu godinu; prati izvršenje financijskog plana Proračuna; prati namjensko trošenje proračunskih sredstava odobrenih Ministarstvu; kontrolira usklađenost nabavke roba i usluga sukladno zakonskim propisima; prati i provodi mjere kadrovske politike Ministarstva; obavlja poslove oko izbora kandidata za prijam u radni odnos; raspored službenika i namještenika; prati statusna prava djelatnika i njihov rad; protokolarni i drugi poslovi za ministra i u svezi s realizacijom programa aktivnosti ministra; poslovi u svezi s odnosima sa sredstvima javnog priopćavanja i internog informiranja; poslove planiranja i razvitka informacijskog sustava u Ministarstvu; poslovi u svezi s osiguranjem pravodobne dostave materijala za Vladu i Skupštinu Županije; stručni i administrativni poslovi; pripremanje sjednica stručnog kolegija; tehničke poslove u svezi sa usklađivanjem rada unutarnjih organizacijskih jedinica Ministarstva; koordiniranje poslova u svezi prijedloga programa rada Ministarstva a na temelju nacrta planova rada ustrojbenih jedinica; koordiniranje poslova na ostvarivanju plana rada Ministarstva; izrađuje izvješća o ostvarivanju plana rada Ministarstva, te o drugim pitanjima u svezi s radom i ustrojem Ministarstva sukladno zakonu i drugim propisima.

036 / 445 – 900

Dokumenti

Konkurentski postupak 15-17, tenderska dokumentacija
Konkurentski postupak 15/17, obavjest o nabavci
Naputak o izmjenama i dopunama Naputka o načinu .. za ostvarenje potpore u primarnoj polj.proizvodnji u HNŽ sa obrascima
Uputstvo o izmjenama i dopunama Uputstva o načinu .. za ostvarenje podrški u primarnoj polj.proizvodnji u HNK sa obrascima
Odluka Vlade HNŽ/K sa izmjename i dopunama Programa utroška novčanih sredstava za novčane potpore
Naputak o načinu i uvjetima za ostvarenje potpora (hr.)
Uputstvo o načinu i uslovima za ostvarenje podrški (bo.)
Tenderska dokumentacija, 14/17

Obrazci

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača, Konk.postupak 14/17
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Izmjene i dopune Plana javnih nabavki za 2017. godinu, 5.9.2017.godine
Odluka o postupku pokretanja javne nabavke